Bedriftsnett
Proffere og mer kundevennlig med Bedriftsnett


Bedriftsnett
Bedriftsnett er løsningen som sikrer at dine ansatte alltid er tilgjengelige, både når de er på kontoret og ute på farten.
Alt bedriften din har behov for, ferdig satt opp fra første dag. Raskt, enkelt og trygt!
- Ett hovednummer til hele bedriften
- Ferdiginnspilte talemeldinger
- SMS-varsel ved ubesvarte anrop
- Sett-over funksjon
- Fraværsmelding
Kostnadsfrie tilvalg
Organisering i svargrupper
De ansatte kan organiseres i svargrupper etter for eksempel kompetanser eller ansvar, slik at kunden kommer frem til riktig person.
La kunden velge selv
Når kunden ringer blir de presentert for enkle valgmuligheter og de kan selv taste seg fram til riktig person eller avdeling.
Full kontroll med køtavle
Køtavle viser ledige kundebehandlere og ubesvarte anrop i sanntid. Et godt verktøy for å måle effektivitet og bemanning. Les mer

Full oversikt og kontroll
Få oversikt over kundene som ringer inn og de ansatte som svarer. Slik sikrer du at bedriften alltid er tilgjengelig, og at kundene dine ikke ringer konkurrenten din fordi de ikke får svar.
- Sette over
Det er enkelt å sette over samtaler fra sentralbordet både på PC/Mac og mobil-appen.
- Status
Se hvilke ansatte som er tilgjengelige, opptatt i møte eller på ferie.
- Samtalehistorikk
Se samtalehistorikk på alle anrop. Statistikk på de ansatte og bedriften som helhet er også tilgjengelig.

Sentralbord på mobilen
Med ice-appen kan alle ansatte enkelt bruke sentralbordet fra mobilen og logge seg inn og ut når de er på farten.
- Se status til kollegaer
I appen kan du enkelt se hvem som er tilgjengelig og hvem som er opptatt.
- Sette over funksjon
Bruk appen underveis i samtaler for å sette over til andre i bedriften.
- Endre visningsnummer
Velg om du vil ringe ut med ditt private nummer eller bedriftens hovednummer.
- Sett din egen status
I møte, på ferie? Innringere blir informert om din status med en talemelding.

Ett hovednummer
Med Bedriftsnett kan du ha ett hovednummer for hele bedriften. Da får kundene et mye proffere inntrykk.
- Enklere for kundene
Det er enklere å forholde seg til ett nummer, og bli satt videre til riktig person. Mange nummer fremstår useriøst og tungvint for kundene.
- Fleksibelt og effektivt
På hovednummeret kan du styre åpningstider og lese inn beskjeder slik at alle kundene dine får samme svar når de ringer.
Sentralbord på mobilen
Sette over
Du kan enkelt sette over når du er i samtale. Når du åpner appen vil den automatisk tilby å overføre samtalen.
Kollegaoversikt
Se hverm som er tilgjengelig eller opptatt, hvem som er på ferie eller i permisjon.
Visningsnummer
I appen kan du bytte nummeret som vises når du ringer ut. Bytt f.eks. til bedriftens hovednummer.
Sentralbord
Logg av og på sentralbordet, og se hvilke andre kolleger som er innlogget.